Stukot w silniku M3 e36 3,2

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: Bombel » sob lis 17, 2007 12:15

Yanaki pisze:próbowałeś pod nr, który podałem?
Tak. Nic z tego.

EDIT: literowka
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 16:26 przez Bombel, łącznie zmieniany 1 raz.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

daniel FW
Posty: 76
Rejestracja: sob lis 03, 2007 15:23
Lokalizacja: lublin

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: daniel FW » ndz lis 18, 2007 10:14

jest silnik s50 w naprawde ok stanie ale 3,0 do oddania prawdopodobnie za jakieś 2 tydnie
(a i jeszcze jedno nie piszcie do mnie na PW bo nie wiem co sie dzieje ale nie dochodzą wiem od kilku osób któży do mnie dzwoniły )

Awatar użytkownika
robert///m3
Posty: 193
Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: robert///m3 » ndz lis 18, 2007 14:33

http://www.allegro.pl/item271273689_m3_ ... html#photo sprzedajesz ją na częsci czy zmieniasz tapicerke :?: ;)
prawdziwa BMK-a to M-ka

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: Bombel » ndz lis 18, 2007 16:27

W planie sa kubelki :)
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
macpis
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: macpis » sob gru 08, 2007 19:50

Wracajac do tematu stukania, to moj S50B32 stuka tak:

http://www.youtube.com/watch?v=QK5hKIcytrc

Najczesciej na rozgrzanym silniku w okolicy 2000 obrotow.

Opcje sa mam nadzieje trzy:
1.vanos
2.lancuch
3.panewki

co obstawiacie????
PeAcE, LovE and ///M

luk332
Posty: 23
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:22
Lokalizacja: Tarnobrzeg/ Wwa

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: luk332 » sob gru 08, 2007 21:11

na moje ucho stukaja vanosy. jesli silnik sie rozgrzeje i na wolnych nie stuka to sie nie przejmuj. jesli zaczna stukac na wolnych i silnik zacznie nie rowno pracowac to mozesz zaczac sie martwic.
ET - 12.93s by tag heuer

PawełM
Posty: 15
Rejestracja: śr paź 31, 2007 10:14
Lokalizacja: Wawa

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: PawełM » ndz gru 09, 2007 13:35

Moim zdaniem też są to Vanosy.Robiłem całkiem niedawno taką 3.2 i obiawy były identyczne.Po wymianie elektrozaworów była cisza.Panewka stuka zupełnie inaczej i dużo głośniej.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: Marcin_Os » sob sty 05, 2008 17:16

Części Bombla.

Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: Maros » sob sty 05, 2008 19:08

Ciekawe ile wytrzyma :razz:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: Marcin_Os » sob sty 05, 2008 21:45

A jeszcze brakuje 6 paneweczek.
Teaz to już wytrzyma.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

beemek

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: beemek » wt sty 08, 2008 12:09

wspolczuje Bombel :cry: Mnie tez to kiedys spotkalo!Zupelnie niewinnie przy wyprzedzaniu redukcja z 4 na 3 i zaczelo dzwonic :cry: Diagnozy byly rozne szklanka zaworuwa glowka korbowodu itd....Prawda okazala sie brutalniejsza!!!Obrocilo panewke na 1 korbowodzie.Wowczas faktycznie zalany mialem Castrol.Nie wiem czy to on byl przyczyna ale od tamtej pory leje tylko do aut Valvoline albo Motul i nic sie nie dzieje!Co do naprawy takiego silnika NIE POLECAM!Bardzo kosztowna i dosc skomplikowana.Jeszcze jak sie dobrze na tym nie znalem posluchalem "dobrych rad"i wymienilem panewki.Na efekty nie trzeba bylo dlugo czekac.Byl maly owal i poprostu pekl wal nad kanalem olejowym wzdluz kanalu.Jezeli juz sie zdecydujesz to mam taki silnik tj3.2l kompletny naczesci.Vanos jest po okolo 15-20tys km.Ijeszcze jedno odnosnie szlifow walu w Mce-to musi byc na prawde dobry fachowiec i miec dobry sprzet-chodzi o osciernice.To musi byc naprawde drobny kamien bo inaczej zniszczysz wal!!!!

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: Bombel » wt sty 08, 2008 12:53

beemek pisze:wspolczuje Bombel :cry: Mnie tez to kiedys spotkalo!Zupelnie niewinnie przy wyprzedzaniu redukcja z 4 na 3 i zaczelo dzwonic :cry: Diagnozy byly rozne szklanka zaworuwa glowka korbowodu itd....Prawda okazala sie brutalniejsza!!!Obrocilo panewke na 1 korbowodzie.Wowczas faktycznie zalany mialem Castrol.Nie wiem czy to on byl przyczyna ale od tamtej pory leje tylko do aut Valvoline albo Motul i nic sie nie dzieje!Co do naprawy takiego silnika NIE POLECAM!Bardzo kosztowna i dosc skomplikowana.Jeszcze jak sie dobrze na tym nie znalem posluchalem "dobrych rad"i wymienilem panewki.Na efekty nie trzeba bylo dlugo czekac.Byl maly owal i poprostu pekl wal nad kanalem olejowym wzdluz kanalu.Jezeli juz sie zdecydujesz to mam taki silnik tj3.2l kompletny naczesci.Vanos jest po okolo 15-20tys km.Ijeszcze jedno odnosnie szlifow walu w Mce-to musi byc na prawde dobry fachowiec i miec dobry sprzet-chodzi o osciernice.To musi byc naprawde drobny kamien bo inaczej zniszczysz wal!!!!
Ja juz sie wzialem za remont. Mam wal wyszlifowany na korbowych na 1.szlif a na glownych na nominal. Wszystkie czesci ori, wiec musi byc dobrze.
Tez mam silnik na czesci :P
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: Bombel » pt sty 11, 2008 01:49

Na koniec przyszlego tygodnia mam wyjechac, wiec mysle, ze towarzysko na mtrack wpadne :D
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: Maros » pt sty 11, 2008 01:55

ja bym na twoim miejscu pojechał do tego ułęża przez szczecin i katowice :wink:

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Stukot w silniku M3 e36 3,2

Post autor: Bombel » sob sty 12, 2008 01:39

MaRoS pisze:ja bym na twoim miejscu pojechał do tego ułęża przez szczecin i katowice :wink:
Napisalem, ze towarzysko, w sensie widza...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

ODPOWIEDZ